Poonniie

Direktlänk till inlägg 29 juli 2011

Satsa på...

Av Petersson - 29 juli 2011 20:17

Hej allihopa =D



ÖSAN:

Nu har jag tänkt över allt detta med Ösan :) Jag ska ha kvar henne, men vi ska typ inte satsa på någonting, vi ska bara lixom, hitta varandra, ta dagarna som dom kommer och leva dagarna xD Vill ha det roligt med en häst, men jag kommer ju fortfarande hoppa och rida dressyr och så, men bara att ja, svårt att förklara vad jag har tänkt xD Men ni som fattar, ni fattar typ ;) 




NYHETER:

Nu kommer då lite nyheter ;) 

1: Bland annat så har jag fått en ny mobil!!! Den har jag väntat länge på xD

Det e en HTC Wildfire S :) Den funkar bra än så länge vilket e bra x) Så, ni kan gärna skriva era nummer till mig, då jag inte har alla nummer kvar (Skrev upp lite nummer på en lapp som jag behövde, dom viktigaste typ)

2: Jag har fått en ny bästis xD Ni får gissa vilken det e ;) MEN BÄSTISEN FÅR INTE GISSA!!! =D

3: Jag ska börja med "Veckans hiss och diss" Tyckte att det verkade kuligt så vill med ha det, så ni får veta vad jag tycker och lite så :)

4: nummer 4 kommer jag inte på xD Men nu över till något helt annat =)


PINNEN:

Min ridlärare ringde mig idag och undrade om jag ville rida hem min älskade Ponnie hem från sommarbetet :') Ska bli så skönt och få träfffa honom igen! 

Älskade lilla Pinnis ;)  



Lite övriga saker ;) Nu så har jag lite skriv i fingrarna så idag kommer det komma upp ganska många inlägg ;) Tex, Hiss och diss, en hemsk sak som ni med ska få sörga, bild på mobilen, och vad jag gjort idag och ja det =)

Det kommer komma i olika inlägg så det inte blir rörigt =) 
Men dom inläggen kommer snart då jag ska hjälpa min lilla lillebror med the sims 3 xD Nu kom jag på en sak som ni ska få en liten bildbomb på =) FALKENBERG!! Har ju glömt att skriva om det med ;) Men kanske kan dela upp allt så det inte ska bli så jobbigt att skriva allt xD



Puss och Kramar Fanny :D 







 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Petersson - 7 augusti 2011 12:59

Har en fråga till er, jag har ju en annan blogg med en kompis på blogg.se :) Och jag börjar kunna med den lite, så vad tycker ni.   *Ska jag stanna kvar här (Vilket jag inte vill för börjar tröttna på bloggplatsen) *Eller ska jag ha en blogg ...

Av Petersson - 31 juli 2011 21:17


Hejsan igen :)Idag så har jag typ inte gjort någonting xD Jo, det som jag gjorde idag har ni redan fått veta. En sak ska jag berätta för er, min granne har fått besök hem till sig. Och så nyfiken som jag e var jag bara tvungen att kolla vilka det va....

Av Petersson - 31 juli 2011 17:18

Hejsan ;)   idag så har jag varit med dampet Emelie och Kerstin :) Vi stack till badet och sen hade vi duschat, vilket man måste göra  innan man hoppar i. Och så började det hagla och vi bara slänge oss i Poolen xD Sen va det fint resten men ...

Av Petersson - 31 juli 2011 11:36


Nu kommer Hissen =D   Detta är Hissen :) Motivering: Tränset kommer från Börjes och dom har oftast fina saker till ett bra pris där inne ;) Tex, detta tränset kostar bara 195:- Vilket jag tycker är helt okej :)  Tränset tycker jag är gansk...

Av Petersson - 31 juli 2011 11:28


Hejsan =D Jag hade ju tänkt att lägga upp en hiss och diss här. Så nu börjar vi med Dissen :)   Detta är Dissen då  Motivering: Motiveringen är att tränset tycker jag är jätte fult, speciellt med dom knäppena där bak vid nackstycket ;) O...

Presentation


Här kan ni läsa om mitt liv som hästmänniska =)
Enjoy ;)

Enjoy =P

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards